Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2014 15:13 - Капаните на Играта – поклонението пред предците и генеалогията
Автор: padreantonii Категория: Други   
Прочетен: 2640 Коментари: 0 Гласове:
43


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В Азия поклонението пред предците е традиция. Генеалогията започнала с кралските особи (лакеите на Империята Орион), които така демонстрирали своето право да управляват. Днес генеалогията е цел на мормоните. Защо за Играта е толкова важно да се кланяш на своите предци? Защото така се идентифицираш със своето тяло, а не със своя дух. Ако се придържаш стриктно към това (а всички ние го правим, докато сме на ниско или средно ниво), никога няма да погледнеш на себе си като на инкарнация на своя Висш Аз, спуснала проекции в различни раси и времеви периоди, за да събере специфичните преживявания необходими на този Висш Аз.

Чувствате се задължени да казвате или правите неща, защото във вашия род е прието така. Това е начин на Играта да ви държи заспали. Ако знаехте, че родът е просто превозно средство за текущата ви инкарнация, може би нямаше да участвате във войната, или да се омъжите за “правилния човек”, или да поддържате предаваните от поколение на поколение традиции.

Знаейки, че сте инкарнация на своя Висш Аз, знаете, че вие сте във всички тези преживявания, които ви учат да харесвате или не харесвате. Ако четете този материал, вие сте арабин/африканец/европеец/азиатец и т.н., както и християнин/мюсюлманин/будист и т.н. Ако разбирате, че сте всички тези хора в различни времеви периоди, ясно е, че не бихте воювали със себе си. Но това става в периода след средното ниво.

Спазването на традициите е безсмислено, освен ако не ви доставя удоволствие. Аз например украсявам за Коледа, но не съм религиозен и съм адаптирал този празник така, че да ми пасва на мен, а НЕ на религията. Когато адаптираш нещо така, че да ти пасва на самия теб, ти си на ниво средно Напреднал или по-високо.

Някаква жена ме попита дали съм си правил генеалогично дърво. Казах “не”. Според нея някой си бил направил генеалогичното дърво чак до Адам. Да бе!

Затова знайте какво представлява почитането на предците в действителност. Всички минаваме през това преди да израснем.

Вал Валериан




Гласувай:
45



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: padreantonii
Категория: История
Прочетен: 1267428
Постинги: 187
Коментари: 625
Гласове: 5757
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930