Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2014 15:11 - Край на Играта: Моментът на знаенето
Автор: padreantonii Категория: Други   
Прочетен: 2705 Коментари: 0 Гласове:
46


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
След физическата смърт инкарнацията отива в астрала. Има момент от престоя й там, когато тя изведнъж се сеща коя е – проблясък на “а-ха” – в този момент тя изчезва от астрала и се връща в своя Висш Аз. Това става, когато Финалната Инкарнация на Висшия Аз призове във Висшия ви Аз. Това “а-ха” се случва, когато се върне цялата памет в астралните сегменти на този Висш Аз – миг преди целият Висш Аз да тръгне за други плътности.

Причината, поради която Висшият Аз не остава с инкарнации, които са напълно осъзнати е, защото вторият етап на Играта в трета плътност се разиграва в астрала – в 4-та плътност. Ето защо голяма част от астрала отразява физическото. Ако са напълно осъзнати, едновременните инкарнации на Висшия Аз освен Финалната Инкарнация не биха могли да играят Играта в астрала според нейните правила. Полярностите щяха да бъдат сериозно застрашени и биха преминали към Баланса. Това противоречи на Играта. Затова, когато Висшият Аз завърши едновременния си път посредством своята Финална Инкарнация, той/тя призовава всичките си инкарнационни потоци обратно през Времевата Връзка. Тогава филтрите и блоковете на всяка инкарнация биват отстранени. Проблясъкът на “знаенето” озарява всяка инкарнация, докато всички те се връщат обратно във Висшия Аз. Те свалят своите “костюми” за Играта, стават едно с Финалната Инкарнация и продължават към следващите преживявания и предизвикателства от играта в трета плътност.

Бащата на самоубило се момче ме помоли да се свържа с него. Свързах се и му казах, че на ниво 27 има прекрасна библиотека, където може да намери всички отговори. След време той се появи във всекидневната ми и ми каза да предам на баща му, “почакай, докато откриеш това, което аз открих”. Беше много щастлив и след като предаде съобщението изчезна от астрала. В следващото издание разкривам какво стана с него. Това ще стане с всяка инкарнация под ръководството на Финалната Инкарнация. Това ще бъде прекрасен, освобождаващ за всички ни момент.

Вал Валериан




Гласувай:
47



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: padreantonii
Категория: История
Прочетен: 1268883
Постинги: 187
Коментари: 625
Гласове: 5757
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930