Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2014 15:15 - Метафори от „Вълшебникът от Оз”
Автор: padreantonii Категория: Други   
Прочетен: 2591 Коментари: 0 Гласове:
43


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Филмът съдържа няколко отлични примера за тъмната и светлата полярност. Контролът над ума в САЩ разчита много на темите от Вълшебникът от Оз (В „Трансформация на Америка” на Кати О’Браян има многобройни примери за това).

Дороти от филма е идеалната героиня олицетворение на светлите сили. Нарича себе си „малка и смирена”, но е всичко друго освен „смирена” – ТЯ се бие с магьосница, а не Глинда – която олицетворява баланса. Полярностите нямат влияние върху баланса, но хитрата магьосница знае какво да прави, когато балансът си е отишъл. Глинда никога не нарича себе си „Добрата магьосница” – само „Магьосницата от Север”. Глинда олицетворява Висшия Аз. Как пристига тя? Като глобус от енергия, която се трансформира в Глинда. Обратното се случва, когато тя си тръгва и виждаме как Глинда е потънала в глобуса от енергия.

Глобусът от енергия олицетворява вашия Висш Аз (в този случай Дороти), а Глинда е образът, с който Висшият Аз избира да комуникира, като водач, със своята инкарнация Дороти. Не бих казал, обаче, че Глинда представлява Доминантна инкарнация.

В друга част от филма Тъмните се опитват да спрат плана на Висшия Аз за инкарниране, като приспиват Дороти. Това е основна, неприемлива намеса в плана на Висшия Аз за инкарнацията. Висшият Аз, обаче, във ВСИЧКИ случаи няма да позволи излизане от избрания план – той се намесва, разваля магията и позволява на Дороти да продължи.

Помнете, че тъмните НЕ виждат защитените от златна светлина, затова магьосницата може само да каже „някой продължава да й помага”, но не знае кой. Тъмната магьосница не може да знае, че Глинда (балансът и Висшия Аз), продължава да е на страната на Дороти.

Тъмните продължават да правят живота на Дороти мизерен. Това са необходими преживявания за растежа на Дороти и Висшият Аз знае, че тази инкарнация може да ги преодолее и да израсне в резултат от тях.

Накрая, когато Дороти е напреднала достатъчно в своя опит и зрелост, Глинда й казва да си отиде в къщи. Глинда казва „Винаги си имала силата да си отидеш в къщи”. Винаги сме свързани с Висшия Аз от първата до Финалната инкарнация. На въпроса защо не й е казала как да се върне в къщи, Глинда отговаря „защото тя нямаше да ми повярва”. Това е вярно.

Това може да се сравни с процеса на инкарнация. Тъй като всички инкарнации на Земята са едновременни, Висшият Аз (Глинда) НЕПРЕКЪСНАТО следи ВСИЧКИ свои инкарнации, за да се увери, че никой не се намесва в неговия план.

Дороти тропва 3 пъти, казва думите и Глинда прави кръг със своята пръчица около главата на Дороти. Движението на пръчицата в кръг по посока на часовниковата стрелка представлява прехвърлянето на знания от Висшия Аз към инкарнацията.

Вал Валериан




Гласувай:
44



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: padreantonii
Категория: История
Прочетен: 1263452
Постинги: 187
Коментари: 625
Гласове: 5757
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031