Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2014 16:12 - Висшият Аз и потоците от инкарнации
Автор: padreantonii Категория: Други   
Прочетен: 4095 Коментари: 0 Гласове:
38


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В други сегменти на Матрицата 5 съм обсъждал вътрешната и външна форма на Висшия Аз от гледната точка на една Финална Инкарнация. В този кратък сегмент ще разгледам връзката между Висшия Аз и стотиците и стотици инкарнационни потоци. Като погледнете илюстрацията на корицата ще видите няколко от тях, свързващи Висшия Аз с различни инкарнации. Към всеки Висш Аз с едновременни инкарнации има доста над 1,000 подобни потоци.

Висшият Аз осъзнава всеки от тях и е концентриран над всеки от тях през цялото време. Ако погледнете Висшия Аз ще видите огромните количества информация, които постъпват непрекъснато посредством тях и изображенията, разположени на стената от вътрешната страна на висшия Аз. Обработката на тази информация става изумително бързо и не се губи нито бит от нея. Изумително е да се наблюдава този процес.

Когато е необходимо, Висшият Аз изпраща импулс от информация до различните си инкарнации. Импулсът може да бъде всичко – от идея/мисъл – до пряко намеса в живота на инкарнацията, за да предотврати прекъсването на житейския път на съответната инкарнация. Мечтите и виденията са два от методите, които Висшият Аз също може да използва за комуникация със своите инкарнации.

Интересно е да се наблюдава и как импулсът се движи надолу по потока. Оцветен е в златно и ясно се различава от енергията, която на потоци постъпва във Висшия Аз. Ако получите импулс от Висшия Аз, това не може да се сравни с нищо. Получавал съм много такива откакто се Събудих. Те могат да дойдат по всяко време, както установих, и достигат до мен независимо с какво се занимавам в този момент. Включително докато карам кола. Имал съм много интересни импулси докато правя това. Импулсът на Висшия Аз е изключително уникален и мощен. Съдържа емоция, която е много неточно да се опише с думата „любов”. Няма думи, с които може да се опише точно това усещане, но преживяването е нещо повече от спиращо дъха.

Разбира се, при определени инкарнации има повече активност, както при Доминантните Инкарнации. Тази активност при Финалната Инкарнация е просто безпрецедентна, особено по време на процеса на Събуждането. При пълното Събуждане, Финалната става все повече и повече Висшия Аз. Това кулминира във Финалния Акт и обратното свикване на всички инкарнационни потоци.



Щом Висшия Аз бъде върнат към първоначалното си състояние (минус приспособяванията към Играта), общото количество от всички преживявания (от преди и след-Играта) сега става част от целият вас и ви помага във всичко, което правите в следващите етапи от своя напредък. Приключили сте Играта в трета плътност и се придвижвате напред. Междувременно, назад в Играта, последователните Висши Аз бавно се придвижват напред и кралицата на Орион все още търси несъществуващото физическо безсмъртие. Не се ли радвате, че сте избрали пътя на едновременните инкарнации?

Вал Валериан




Гласувай:
39



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: padreantonii
Категория: История
Прочетен: 1263637
Постинги: 187
Коментари: 625
Гласове: 5757
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031