Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2014 15:10 - Напускане на Висшите Аз – Завършилите Играта
Автор: padreantonii Категория: Други   
Прочетен: 3209 Коментари: 0 Гласове:
48


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
След като физическото тяло на Финалната Инкарнация е умряло и след като тази инкарнация е свършила своите последни задачи в астрала, Финалната Инкарнация се връща във Висшия Аз, за да свика обратно всички съществуващи едновременни нишки на този Висш Аз. След като даден Висш Аз, имащ последователни инкарнации, реши да започне участие в Играта като такъв с едновременни инканрации, той първо свиква последователните инкарнации в себе си и те биват обработени като информация. Когато казвам, че Висшият Аз има стотици и стотици едновременни инкарнации, това не включва последователните инкарнации, които е имал преди да избере пътя на едновременните инкарнации. Колко инкарнации в света от трета плътност край вас имате? Ще откриете СВОЯ отговор на този въпрос, когато завършите Играта и направите преглед на своите преживявания.

Когато е готова да излезе от Играта, Финалната Инкарнация се придвижва напред, за да използва Времевата Връзка. Сферата на Времевата Връзка е с много страни. Горната централна страна е кръгла. Останалите са с различна форма – триъгълници, квадрати, петоъгълник, правоъгълници и т.н. Всяка е уникална за вашите инкарнации. Финалната Инкарнация знае как да използва тази сфера, за да свика обратно нишките. „Времето” спира да съществува за тези енергии, след като те бъдат абсорбирани във Висшия Аз. Последната страна – горната кръгла страна, е страната на Финалната Инкарнация. Финалната Инкарнация не пътува във Висшия Аз като фигура в стъклена снежна топка. След обратното абсорбиране на всички инкарнации, Висшият Аз реинтегрира и Финалната Инкарнация, като премахва и нейното изображение като вече ненужно.

Тези изображения вече не са на стената на Висшия Аз. Времевата връзка е изпълнила своята цел и вече не е необходима на Висшия Аз. Енергията, която Висшия Аз е използвал, за да създаде Времевата Връзка, се връща в този Висш Аз. Бившата Финална Инкарнация вече не е съставена само от 3-4 доминантни инкарнации – вместо това тя се превръща в новата версия на този Висш Аз. Новият Висш Аз се отърсва от всички изображения/заблуди на Играта и се обогатява с фантастични количества от преживявания, усещания, емоции и т.н. от ВСИЧКИ инкарнации в Играта – както последователни, така И едновременни. Сега вече се придвижвате към нови преживявания, които е нямало да можете да оцените изобщо или с които е нямало да сте в състояние да се справите, ако не сте бил играч в Играта на ниво трета плътност.

Вал Валериан




Гласувай:
50



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: padreantonii
Категория: История
Прочетен: 1267381
Постинги: 187
Коментари: 625
Гласове: 5757
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930