Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2015 20:08 - Лично събитие: Последните моменти от живота
Автор: padreantonii Категория: Други   
Прочетен: 5440 Коментари: 2 Гласове:
50


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Почти всеки е чувал, че накрая, точно преди физическата смърт, целият живот на човека минава пред погледа му.

Тъй като времето не съществува и илюзията, наречена „време” не е линейна, точно преди края, преди духа да излезе от тялото, енергийният поток се сгъстява. Духът вижда събитията от съответния инкарнационен живот от перспективата на своя Висш Аз, тъй като енергийният поток се измества към Висшия Аз. Фактът, че това се случва толкова бързо, ви дава представа за мощта и способностите на Висшия Аз – за миг виждате целия си инкарнационен живот до този момент. В моментите преди смъртта всичко, което сте направили в тази си инкарнация ще стане видимо за вас докато духът се придвижва отвъд границите на Играта и границите на измамата, наречена „линейно време”. Това се случва с всички преди смъртта им.

То се случва и при близко до смъртта изживяване. Това, че Висшият Аз на тази инкарнация е позволил тя да разкаже за него на своите познати и да прецени връзката между събитието и нейния път служи като ключ за много Напредналите, чрез който да открият своята истинска природа. Само че този ключ сам по себе си рядко е достатъчен, за да доведе до прекъсването на някоя от веригите от преживявания. Той оставя едно чувство, че „трябва-да-има-нещо-повече”. Но ако прибавите това познание към написаното в Матрицата 5, става съвсем друго нещо – така намирате още повече ключове, за да излезете от Играта.

Тази информация е от съществено значение за Висшите Аз тръгнали по едновременния път. До Матрицата 5 можете да стигнете и посредством библиотеката на ниво 27 по системата на Монро, или от Земята – чрез публикациите на издателството Лийдинг Едж.

Вал Валериан





Гласувай:
56



1. adassa - Изнизването на лентата на целия ни ...
23.01.2015 21:46
Изнизването на лентата на целия ни живот при много критична ситуация е като подсещане за този, на когото се случва. Аз лично съм имала такава случка, преди доста време. Истината е (поне при мен), че всъщност не е просто като кинолента и сменящи се картини. По-скоро беше преливане на най-важните моменти от живота ти, обляни със звуци и много цветове. В този момент една секунда беше цяла вечност. Дори съм си мислила, че в такъв момент има изкривяване на времето. Имах усещането, че сърцето ми е спряло, звуците звучаха единствено в главата ми, а картините се преливаха бясно, чувах дишането си.... След това просто всичко ми беше като в сън.....
цитирай
2. oia - за времето
30.01.2015 09:31
Времето е съдник и бъдник. То е настояще, което носи бъдното и съхранява миналото. Или то е всичко, с което разполагаме, не само във физическата материя Всичко е вибрацич със заложени определени честоти, но не от нас. Няма нищо случайно, нито чрезвичайно от гледна точка на ЦЯЛОТО. Крайно време е да се прозре, че във всеки е заложено развитие, но като движение напред, а не обратно И вече индивида със свободната си воля, която се проявява след навлизането в определен възрастов показател,решава за свойте жизнени потребности, в каква посока ще се движат.Темата е дълга, но всичко има и носи логично обяснение, а и не само.Информационния поток е огромен и се изсипва,като водопад. Това също е толкова пагубно, както и липсата, или оскъдицата в предходно време. Имам в предвид сензориката на човека, като космическа частица.Всичко има, но не може да се стигне до него ако не можеш да минеш бариерите, които са защитните съоръжения. Тези бариери се преодоляват с наличие на свободна воля, която е заложена, като изконен показател за развитие на индивида- човек. Познайте кой хилядолетия наред спъва развитието на този показател и защо? Пак казвам- хора, всичко е заложено във всеки, само, че има едно неведение, отново свързано с въпрос Кому служи то??
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: padreantonii
Категория: История
Прочетен: 1262932
Постинги: 187
Коментари: 625
Гласове: 5757
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031