Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2012 08:21 - Съществува ли заговор срещу човечеството?
Автор: padreantonii Категория: История   
Прочетен: 30092 Коментари: 47 Гласове:
39


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
"И рекоха боговете: да сътворим човек по Наш образ на нас подобен" - така пише във вашите древни писания - това да ви напомня за клониране?"



"Семейството на Светлината" Барбара Марчиняк

Съществува ли заговор срещу човечеството? Вярно ли е, че от много години представители на някои извънземни цивилизации имат официален договор с американските военни и работят съвместно с тях в дълбоко засекретените подземни бази? Плод на това сътрудничество в областта на обмена на технологии между тях ли е големия скок в технологиите през последните петдесетина години? Въпреки многобройните институти създадени за проучвания на въпросите и средствата за лечение на рак, спин и други масово разпространени съвременни заболявания, досега не е официално обявено такова лекарство - каква е причината за това - дали споменатите институти не съществуват за прикриване на вече откритите лекарства за лечение в защита интересите на своите основатели или спонсори? Защо въпреки непрекъснато увеличаващия се бюджет за службите за борба с наркотиците в много страни по света тяхната цена непрекъснато спада и става все по-лесно да се сдобиеш с тях? Защо въпреки постоянно нарастващия бюджет за космически изследвания от толкова години вече не се открива нищо? Защо скромния данъкоплатец вече над 20 години гледа все едни и същи фотографии от Марс и Луната? Защо все по-често се срещат твърдения, че и на двете планети има живот и кипи усилена дейност, но информацията за това се прикрива - по поръчение на тайното правителство на Земята ли? Защо всички контактьори неизменно твърдят, че на тези планети има условия за живот, а подобни твърдения редовия гражданин среща само в научно-фантастичните филми? Кой създава тези филми? Кой притежава медиите? Преди време медиите разпространиха информацията, че "американски богаташи си закупували парцели на Луната по силата на съществуващ в САЩ закон, според който, ако никой не е предявил претенции върху даден терен, можеш да го обявиш за своя собственост" - какво би могла да означава тя? Службите за патентоване на открития по света за какво са създадени - за да защитават правата на изобретателите, или за да крадат, потулват или пречат на патентите с наистина революционно значение? Какво е предназначението на медиите - да информират, или да дезинформират? Не звучи ли малко несериозно идеята, че човечеството е единствената разумна цивилизация във вселената при положение, че броят на планетите в нея е толкова голям? Лекарствената индустрия наистина ли съществува за да помага да болните хора да се излекуват, или за да ги поддържа непрекъснато болни? Ако всички хора можеха да се излекуват, тази индустрия би ли имала интерес от това? А възможно ли е (в случай, че се стремиш да спечелиш повече пари), да е по-изгодно да си създаваш и разпространяваш и болестите и лекарствата за тях, вместо да се надяваш да се появят отнякъде и после да харчиш толкова много средства, за да откриваш тепърва лекарствата за лечението им? Защо съвременната медицина, с всичките си "революционни" постижения, продължава да лекува симптомите, вместо причините за болестта? Измислици и фантазии ли са древните легенди и митове, статуетки и рисунки, или реално наблюдавани обекти, описани неясно поради липсата на думи за назоваването на видяното? Защо навсякъде се появяват публикации, твърдящи, че в речта, която е щял да произнесе Кенеди, ако не беше убит, е започвала с думите: "Граждани на Земята, ние не сме сами"? Какъв е произхода на всички онези НЛО наблюдавани от години по целия свят - земен или извънземен, или и двете? Защо публикацията в медиите, че тела на извънземни се намират в подземните бази в САЩ (според направено официално потвърждение от Джордж Буш) беше поместена на вътрешните страници в някои вестници, а не на първа във всички тях? Защо останките от намереното след инцидента в Розуел са засекретени, след като официалната версия е, че са били от метеорологичен балон? Защо броят на контактьорите става все по-голям и с кого всъщност контактуват те? След като в интернет от 2000 година има официална покана за среща на командата Аштар с чешкия и словашкия президенти на всяко избрано от тях летище, или на която и да е по-голяма затревена площ, и след като се твърди, че по това време в Чехия е имало около 600-700 хиляди контактрьори, това вярно ли е, или не - и ако не е, защо не е официално отречено? Това, че медиите с по-голяма готовност коментират поредното убийство или пиянски скандал, отколкото състоянието на околната среда и климатичните аномалии случайно ли е? Вярно ли е, че консумацията на генетично модифицирани храни въздейства пагубно върху ДНК на човека и възпрепятства активирането и на останалите десет негови спирали? След като българският редови гражданин никъде не може да види надпис, информиращ го, че стоката е генетично модифицирана (както e навсякъде по света), какво означава това - че такива стоки у нас няма, или че "защита на потребителя" липсва? А ако дадена служба не си вършиш работата при все, че получаваш заплата, това равносилно ли е на кражба, или не? Ако всевъзможни служби и инстанции се грижат за контролиране на населението чрез всевъзможни административни мерки, но нарушенията не спират, това означава ли, че е възможно начинът за решаване на този проблем да е погрешен? Ако парите, които отиват за издръжката на подобни инстанции се използваха за повишаване съзнанието на хората, щеше ли да има по-добър резултат? Кое е по-правилно - да възпитаваш децата и възрастните в любов към природата, или да поставиш полицаи на всеки ъгъл, които да пазят зелените площи от замърсяване и съсипване? А вярно ли е, че престъпленията нарастват поради това, че хората са откъснати от земята и природата и това ги дисбалансира и отчуждава? Съществува ли тайно правителство на Земята и възможно ли е неговите интереси да не съвпадат с интересите на човечеството? Ще осъзнае ли някога човечеството в масов мащаб, че тези, на които плаща, за да го пазят, управляват и да се грижат за него много често изпълняват чужди заповеди и също са жертви като останалите макар, че привидно са на по-висок пост? Каквито и заплати да получаваме, не дишаме ли един и същи въздух? А възможно ли е някой от хората, от които това зависи, да осъзнае, че след изтичането на мандата му, независимо от това колко пари може да е "заделил", и за колко дълго си мисли, че ще му стигнат, изведнъж да установи, че и той, както останалите, не може да открие неотровена и некмодифицирана храна, защото вече всичко е отровено, или защото истинските семена отдавна за били неусетно заменени с генетично модифицирани, или със "семена терминатори"? След целия технологичен "бум" живеем ли наистина по- добре? Какъв е критерият ни за по-добре? За къде непрекъснато бързаме и какво постигнахме с това? Какво си мислят децата ни, когато гледат по вестници, улични реклами и телевизията снимки, които съвсем доскоро бихме определили като порнографски? Това трябва ли непременно да върви ръка за ръка с технологичния напредък, или не? Технологичният скок редно ли да се съпътства с духовното ни израстване, или трябва да е обратно пропорционален на него? Кой ни е казал, че в името на безумния технологичен напредък трябва да жертваме всичко - себе си, децата си, планетата си? А трябва ли да му вярваме? Ако навлизането на технологиите прави живота ни по-лек и ни осигурява повече свободно време за отдих и духовно развитие, то вярно ли е, че сега наистина имаме много повече свободно време отколкото преди години? За какво го използваме? По-добре ли си почиваме? Повече ли книги четем? Повече ли време сме сред природата? По здрави ли сме? Станахме ли по-човечни? А по-съзнателни? Докога ще се делим по партийна принадлежност, по цвета на кожата си, по социален произход и статус, по вероизповедание? Ако бихме се лишили от титлите, колите, притежанията и дори от дрехите си, нямаше ли да бъдем "еднакво голи и еднакво смешни"*? Може ли да се клонира любов? А човечност? Възможно ли е чрез огромното количество контактьорска информация в книгите нашите по-напреднали технологично братя и сестри от космоса да ни помагат да разберем кои сме, какво е мястото ни в космоса като цивилизация и като планета и обект на чии интереси може да е Земята? Каква е вероятността истинската информация за състоянието на планетата и хората да може да се открие единствено в контактьорските книги? Вярно ли е, че тревата е нашата връзка с космоса? Възможно ли е зад създателите на противогрипните ваксини и самите видове грип да стоят едни и същи същности? Нямат ли най-голям интерес от непрекъснатото появявяване на все нови и нови компютърни вируси именно създателите на антивирусните компютърни програми? А производителите на отровни изкуствени препарати за борба срещу вредителите имат ли интерес от съществуването на съответните вредители? Биха ли ги създали в генетична лаборатория? Отровите с които се обработват растенията преминават ли в плодовете и зеленчуците? Ако почвата се обработва с отрова, за да не никнат плевели, то останалите растения защитени ли са от нея? Кой твърди, че са защитени? Производителите на отровата ли? След като флуорът е изключително силна отрова, то наличието му в пастата за зъби, във водата, която пием и с която готвим и се мием, безвредно ли е? Какво означава, че флуорът, макар и силно отровен, "в малки количества не вреди" - в смисъл, че не убива на място ли? Защо атипичната пневмония се разпространи в Китай - защото там има твърде много население ли, или по чиста случайност? Съществуват ли институции, които биха могли да имат интерес от наличието на терористи? Поради това, че вече имаме служби и инстанции за всичко, не се ли отучихме да мислим самостоятелно? В очакване да бъдем информирани за всичко не се ли отучихме да наблюдаваме, да си задаваме въпроси, да търсим отговорите самостоятелно? Кога за последен път гледахте към звездите? От колко време не сте се смели от сърце? От колко време не сте почиствали най-близката зелена площ? Генетично манипулираната трева по- красива ли е от естествената? Дърветата, които човека е "оформял" и подкастрял по- красиви и симетрични ли изглеждат от онези, където не се е намесвал? Защо цветята в цветарските магазини са с такива странни цветове и вече не миришат - генетично манипулирани ли са?
Много въпроси възникват, ако започнем да се замисляме - и ако не бяхме непрекъснато толкова забързани, или травмирани, или заробени, щяхме отдавна да започнем да си ги задаваме, а на много от тях може би вече щяхме да сме намерили и отговор. Потънахме в някаква бясна надпревара - за новия модел кола, шампоан, дрехи, обзавеждане и какво ли още не - дори не забелязваме, че се самозаробихме в името на неща, които умишлено се произвеждат все по-некачествени и по- некачествени, за да ни принуждават непрекъснато да ги ремонтираме или подменяме и да не ни остава никакво време да се замислим - какъв е смисълът на всичко това? Какво, ако с цената на спокойствието си осигурим всички нови модели от всичко? Какво от това? Ще станем ли по-щастливи? Ще станем ли по-спокойни, по-добри родители, по-коректни граждани на Земята, по-извисени духовно? Надявам се, че отговорите на поне част от тези въпроси ще намерите на следващите страници. Ако сте готови за тях. Ако пожелаете да ги получите. Ако сте склонни да се вгледате в тъмното и да поемете отговорността за това, което ще видите там. Защото тази отговорност е на всички ни. Защото всичко зависи от самите нас. Защото всички сме едно - и когато наистина осъзнаем това, ще започне промяната. Ще проявим ли достатъчно мъдрост да променим самите себе си, или ще предпочетем да продължим да крием главите си в пясъка, докато той затрупа и телата ни? Фактите и информацията са навсякъде около нас. Разполагаме със свободна воля - въпросът е какво ще изберем да направим с нея. "Изборът е ваш - и последиците също."

Откъс от книгата на Емилия Манолова "Тайните проекти" 



Гласувай:
39



1. vmir - Заговор няма и няма как да има, но има хора, които правят всичко по силите си, за да мислят другите, че са заговорници.
20.05.2012 09:05
И тъй като заговор нама и не може да има, няма и не може да има и доказателства за заговор, а съответно няма и не може да има улики за осъждането на претендиращите за заговорници. Така, правещите се на заговорници влизат в устите на умствено изоставащите, придобиват популярност и стават притегателен център за авантюристи и шмекери от всякакъв калибър, готови на всякакви услуги, за да утолят нуждата си от изява и личен просперитет и т.н. ...
цитирай
2. анонимен - Всеки, който замени свободата си за ...
20.05.2012 09:11
Всеки, който замени свободата си за сигурност, накрая губи и двете
цитирай
3. padreantonii - отговор на vmir
20.05.2012 09:13
Няма по-предубеден ум от този , който си е въобразил , че е непредубеден !
цитирай
4. padreantonii - отговор на анонимен
20.05.2012 09:15
Губи ги , дори не подозира какво е свобода в истинския смисъл на думата
цитирай
5. vmir - 3. padreantonii,
20.05.2012 09:46
padreantonii написа:
Няма по-предубеден ум от този , който си е въобразил , че е непредубеден !


Напълно съгласен.
цитирай
6. анонимен - Re: Заговор няма...
20.05.2012 10:06
vmir написа:
И тъй като заговор нама и не може да има, няма и не може да има и доказателства за заговор, а съответно няма и не може да има улики за осъждането на претендиращите за заговорници. Така, правещите се на заговорници влизат в устите на умствено изоставащите, придобиват популярност и стават притегателен център за авантюристи и шмекери от всякакъв калибър, готови на всякакви услуги, за да утолят нуждата си от изява и личен просперитет и т.н. ...

Заговор няма и никога не е имало.Спомни си каквото и да е от историята и помисли дали никой не е искал да прецака някого.От както свят светува винаги стремежа на "Великите" е да подчинят някого.
цитирай
7. анонимен - Re: Заговор няма...
20.05.2012 10:08
vmir написа:
И тъй като заговор нама и не може да има, няма и не може да има и доказателства за заговор, а съответно няма и не може да има улики за осъждането на претендиращите за заговорници. Така, правещите се на заговорници влизат в устите на умствено изоставащите, придобиват популярност и стават притегателен център за авантюристи и шмекери от всякакъв калибър, готови на всякакви услуги, за да утолят нуждата си от изява и личен просперитет и т.н. ...

Заговор няма и никога не е имало.Спомни си каквото и да е от историята и помисли дали никой не е искал да прецака някого.От както свят светува винаги стремежа на "Великите" е да подчинят някого.
цитирай
8. vmir - 6. анонимен,
20.05.2012 10:33
анонимен написа:
vmir написа:
И тъй като заговор нама и не може да има, няма и не може да има и доказателства за заговор, а съответно няма и не може да има улики за осъждането на претендиращите за заговорници. Така, правещите се на заговорници влизат в устите на умствено изоставащите, придобиват популярност и стават притегателен център за авантюристи и шмекери от всякакъв калибър, готови на всякакви услуги, за да утолят нуждата си от изява и личен просперитет и т.н. ...

Заговор няма и никога не е имало.Спомни си каквото и да е от историята и помисли дали никой не е искал да прецака някого.От както свят светува винаги стремежа на "Великите" е да подчинят някого.


За мен "Велики" и "Заговорници" са доста различни неща. Еднакви са за неспособните да си решават сами проблемите и поради това вярват, че като викат за някого, че е заговорник, другите ще чуят и ще им решат проблема както на тях им се иска.

Именно безсмислието на прекаленото крякяне срещу някого го прави да изглежда силен и той става силен, защото, които знаят, че лъжите за него не са верни, му стават първите съюзници, после се донаждат и всякакви интересчии, и така след достатъчно време той става "велик".

Така крякащите жаби сами си сътворяват щъркела, който се храни с тях.
цитирай
9. анонимен - След ВСВ много от продукта на илл...
20.05.2012 10:53
След ВСВ много от продукта на иллюминати (нацистки лидери и идеология) намира прием в страната на свойте ментори. Разбирай САЩ. Същноста на англо-саксанският модел и система е взаймствана от разбирането в Римската империя за управление на тълпата - Хляб и Зрелища. Също така намира и добър приев и приложение изпитаната и успешно приложена максима - Една лъжа повторена 100 пъти става истина.
цитирай
10. vmir - 9. анонимен,
20.05.2012 12:18
анонимен написа:
След ВСВ много от продукта на иллюминати (нацистки лидери и идеология) намира прием в страната на свойте ментори. Разбирай САЩ. Същноста на англо-саксанският модел и система е взаймствана от разбирането в Римската империя за управление на тълпата - Хляб и Зрелища. Също така намира и добър приев и приложение изпитаната и успешно приложена максима - Една лъжа повторена 100 пъти става истина.


Предпочитам разделението пред смесването на всичко лошо за по-убедително чрез насаждане на омраза.

"Хляб и зрелища" не се връзва трайно с "Една лъжа, повторена 100 пъти..." Навсякъде съществуват общности, за които хлябът и зрелищата са напълно достатъчни. Тези хора са идеалните поддръжници на една традиционна и рутинна политика.

"Една лъжа, повторена 100 пъти..." намира почва там, където има сериозни очаквания за промени, без условия за осъществяването им. Източна традиция е да тероризира поддръжниците на традиционните политики като ги набеждава за "прът в колелото на историята" и повтаряйки това непрекъснато, да ги ползва за авантюрите си...
цитирай
11. анонимен - иван
20.05.2012 13:08
Коментарите издават страх. тези хора вътре в себе си знаят че нещо не е наред,но тъй като са много страхливи ,си самовнушават че това не е вярно искат си уюта на матрицата,защото по някакъв начин са се устроили в матрицата и не искат да си губят комфорта
цитирай
12. анонимен - 8. vmir
20.05.2012 13:16
И все пак заговор има.Нещо което се замисля от група хора в продължение на много години,как може да се нарече по друг начин.Ярък пример - България,това поне може да се проследи само със спомени:развита и работеща икономика в последствие - никаква.Евтини ефективни лекарства изчезват от пазара и се заменят със скъпи и почти НЕдействащи.Детска анимация - насилие,кръв и т.н.в повечето реклами има сексуален подтекст(а някъде си е дори в прав текст) общо взето не е тука мястото,защото няма да стигне страницата.За мен постепенното(поколения наред) и целенасочено оглупяване и ограбване на хората не може да се нарече по друг начин.Тук в БГ тепърва предстои най-страшното.
цитирай
13. vmir - 11. анонимен
20.05.2012 13:24
анонимен написа:
...тези хора вътре в себе си знаят че нещо не е наред,но ...


Откриването на топлата вода не иска смелост, а наблюдателност. Няма как да са наред нещата, докато се обясняват с конспирации. Да обясняваш нечии успехи с недоказуеми конспирации е като да превръщаш конспирациите в оправдан инструмент. Елементарно, Уотсън.

p.s. Няма граница или средство, което да спре страхливия да приписва страховете си и на най-смелия точно както няма такава за подбирането на лъжите от лъжеца. А страхът и лъжите са идеалната среда за пробутване на конспиративни "обяснения".
цитирай
14. a5082 - То заговор е ясно, че има :)
20.05.2012 14:01
Не са измислили само "данък въздух"... Най - ми хареса аналогията с клонирането на човека бо "божи образ и подобие" ;)

Обаче, струва ми се, този заговор всъщност едва ли се приема като такъв от основателите му - те вероятно гледат на нас като на стадо безмозъчни овце (което не е далеч от истината), следват си някаква програма и така.
цитирай
15. padreantonii - отговор на a5082
20.05.2012 14:05
Най-добрият роб е този, който се мисли за свободен
цитирай
16. a5082 - re 9 анонимен:
20.05.2012 14:07
анонимен написа:
След ВСВ много от продукта на иллюминати (нацистки лидери и идеология) намира прием в страната на свойте ментори. Разбирай САЩ. Същноста на англо-саксанският модел и система е взаймствана от разбирането в Римската империя за управление на тълпата - Хляб и Зрелища. Също така намира и добър приев и приложение изпитаната и успешно приложена максима - Една лъжа повторена 100 пъти става истина.


Напълно съгласна. В основите си и Римската империя и настоящият Англо -саксонски империализъм използват сходни модели за манипулация, а 'хляб и зрелища" и "разделяй и владей" са просто класика в жанра :)
Като се почне от древните символи на друиди (келти), евреи, древногръцките култове и вярвания, Вавилон, Египет и се стигне до неонацистите- филмът е един и същ. :)
Да не говорим, че заговорът си е с цикличен характер и ако искате да разберете какво ще стане, търсете в миналите събития под повърхността :)
цитирай
17. a5082 - мда
20.05.2012 14:08
именно - свободата така, както е програмирана в съзнанието ни, е илюзия :)
цитирай
18. vmir - Който иска, намира начини да може. Който не иска, намира начини да не може.
20.05.2012 14:52
Инкубаторът на лъжите за "прекрасния" "развит" и "благоденстващ" социализъм са идеалният развъдник на конспиративни теории. Собственикът на този инкубатор е и лицензираният производителят на същите теории, старателно прицелени в страховете и комплексите на хората. Целта е България да бъде безсилна и немощна, за да бъде солташак в лъцете на онези окопани посредници на мъчителите й, които никога не са я смятали достойна за самостоятелно съществуване.
цитирай
19. a5082 - Ре 18
20.05.2012 15:10
И твоето предложение за изход е??
цитирай
20. sunny5 - А ти защо си толкова сигурен и с такава убеденост отричаш и обиждаш без никакви доказателства, а само празни приказки?
20.05.2012 15:10
vmir написа:
И тъй като заговор нама и не може да има, няма и не може да има и доказателства за заговор, а съответно няма и не може да има улики за осъждането на претендиращите за заговорници. Така, правещите се на заговорници влизат в устите на умствено изоставащите, придобиват популярност и стават притегателен център за авантюристи и шмекери от всякакъв калибър, готови на всякакви услуги, за да утолят нуждата си от изява и личен просперитет и т.н. ...

цитирай
21. vmir - 19. a5082,
20.05.2012 16:33
a5082 написа:
И твоето предложение за изход е??

1. Игнориране на всезнайковците.
2. Търпение
3. Целенасочена наблюдателност.
4. Разграничаване на омразата от грижата (грижата е любов, а насъскването е омраза)
Мисля, че на първо време и тези мерки ще помогнат немалко.
цитирай
22. vmir - 20. sunny5,
20.05.2012 16:39
sunny5 написа:
20. sunny5 - А ти защо си толкова сигурен и с такава убеденост отричаш и обиждаш без никакви доказателства, а само празни приказки?


Защото и на мен ми е обидно, за да не засегна някого да се правя, че не виждам очевидното, което се разиграва пред очите на всички и да се дирижират низките страсти и увлечения на повечето, за да се игнорират вижданията на малкото, но по-наблюдателни хора.
цитирай
23. анонимен - моя коментар
20.05.2012 17:17
Thrive / Процъфтяване - BG subs
http://www.youtube.com/watch?v=kPsVqITAcbQ
цитирай
24. kostadin - Няма връзка между свобода и сигу...
20.05.2012 18:54
Няма връзка между свобода и сигурност.Може да имаме и двете, но винаги в определени граници и не защото двете си противоречат
цитирай
25. анонимен - E,
20.05.2012 19:15
дори човек да намери верните отговори на всичките въпроси на авторката,те с какво ще променят живота му.Със световния заговор и без него,трябва да се изкарва прехраната,да се изучат децата,да се грижиш за здравето и близките си и просто да живееш добре.
цитирай
26. padreantonii - отговор на анонимен
20.05.2012 19:23
С това ли според Вас се изчерпва смисъла от съществуването на тази Земя ? Тези неща са второстепенни пред истината ,че в момента хората са се превърнали в безгласни букви на същите тези конспиратори , които дърпат конците
цитирай
27. balgarski7vinarki - vsi4ko e zaradi parite
20.05.2012 19:35
A bulgarite veche na dosta mesta figurirat kato "iz4eznala nazia".
Blagodarsko za tova na rusnazite, US i evreite.
цитирай
28. a5082 - re
20.05.2012 19:35
vmir написа:
a5082 написа:
И твоето предложение за изход е??

1. Игнориране на всезнайковците.
2. Търпение
3. Целенасочена наблюдателност.
4. Разграничаване на омразата от грижата (грижата е любов, а насъскването е омраза)
Мисля, че на първо време и тези мерки ще помогнат немалко.


От 1 до 3 е добре (ревизирай си малко точка 3). Редно е да вкараш и точки анализ и самоанализ, справяне със собствените страхове и Его.

Точка 4, обаче, ме хвърли в тъча от всякъде - какво общо има грижата с омразата в контекста на конспирацията ??!!! (опулен емот)
цитирай
29. vmir - 26. padreantonii,
20.05.2012 19:57
padreantonii написа:
С това ли според Вас се изчерпва смисъла от съществуването на тази Земя ? Тези неща са второстепенни пред истината ,че в момента хората са се превърнали в безгласни букви на същите тези конспиратори , които дърпат конците


Ако има "безгласни букви", това са хората, които предъвкват подхвърлени чужди твърдения с претенцията други да променят положението с ударни усилия, а те само да дават наставления. Точно те оревават навсякъде, че конспиратори пречат на предпочитанията им, защото нямат идея колко реалистични са повтаряните от тях твърдения.

Онези, които реално полагат усилия за промени, имат значително по-добра идея за механизмите и сроковете за реализацията им и не се оплакват от конспирации.
цитирай
30. padreantonii - При очевидната принуда и заплахи, ...
20.05.2012 20:04
При очевидната принуда и заплахи , на които се крепи съществуващия ред - твърденията за конспирация срещу човечеството са доста реалистични
цитирай
31. vmir - 29. vmir,
20.05.2012 20:19
a5082 написа:
vmir написа:
a5082 написа:
И твоето предложение за изход е??

1. Игнориране на всезнайковците.
2. Търпение
3. Целенасочена наблюдателност.
4. Разграничаване на омразата от грижата (грижата е любов, а насъскването е омраза)
Мисля, че на първо време и тези мерки ще помогнат немалко.


От 1 до 3 е добре (ревизирай си малко точка 3). Редно е да вкараш и точки анализ и самоанализ, справяне със собствените страхове и Его.

Точка 4, обаче, ме хвърли в тъча от всякъде - какво общо има грижата с омразата в контекста на конспирацията ??!!! (опулен емот)


Току- що го написах в коментар, но ще го поясня с много подходящ литературен пример от "Клетниците" на В. Юго (чел съм го преди десетилетия, но не го забравям):
Когато главният герой Жан Валджан среща посред нощ в гората малката Козета с голямото ведро, той предприема дълга серия от действия, с които променя коренно живота й. По същия начин променя съдбата и на бъдещият й годеник Мариус, мисля се казваше, като го измъква полумъртъв от барикадата и се грижи за него като баща.
Един левичарски тип агитатор на негово място, вместо да помогне, щеше да се захване да просвещава детето калко са гадни господарите му и да очаква бедното слугинче да им прави гадости и едновременно му осигурява своята лепта в издръжката му, а Мариус щеше да върне на бариuкатата да се стреля с войниците като продължи да рискува живота си за властта, в която агитатора ще заема важно място в борбата на бедните срещу конспирацията на богатите...

Има ли нужда да продължавам, или това е достатъчно, за да свържеш грижа с любов и насъскване с омраза?

цитирай
32. detra40 - :)
20.05.2012 20:34
тези ,които казват ,че няма конспираця също казват,че има само че с други думи може би дори не са се усетили “)да вземете да си прочетете изказванията антиконпиратори ще се усетите какво казвате:))
цитирай
33. a5082 - ре
20.05.2012 20:47
vmir написа:
Току- що го написах в коментар, но ще го поясня с много подходящ литературен пример от "Клетниците" на В. Юго (чел съм го преди десетилетия, но не го забравям):
Когато главният герой Жан Валджан среща посред нощ в гората малката Козета с голямото ведро, той предприема дълга серия от действия, с които променя коренно живота й. По същия начин променя съдбата и на бъдещият й годеник Мариус, мисля се казваше, като го измъква полумъртъв от барикадата и се грижи за него като баща.
Един левичарски тип агитатор на негово място, вместо да помогне, щеше да се захване да просвещава детето калко са гадни господарите му и да очаква бедното слугинче да им прави гадости и едновременно му осигурява своята лепта в издръжката му, а Мариус щеше да върне на бариuкатата да се стреля с войниците като продължи да рискува живота си за властта, в която агитатора ще заева важно място... Има ли нужда да продължавам, или това е достатъчно, за да свържеш грижа с любов и насъскване с омраза?



Драги vmir, любовта и грижата са нещо, което е плод на собствения ни личен избор. Същото важи и за насъскването и омразата. Ние сами избираме дали да сме ОВЦЕ. Политическият привкус на дискусията ще го подмина, нищо че се опитвате да побутвате в определена посока....
Овчата вяра във външни сили е точно толкова пагубна, колкото и самодоволната и високомерна илюзия, че сме всесилни. Зариването на главата в пясъка за очевидни неща не ги прави по-малко видими за този, който ИМА ОЧИ и най-вече ИСКА да види.
Относно примера с "Клетниците' - доста неуместен, тъй като без значение какъв "тип агитатор', всеки ЧОВЕК би помогнал. Останалите "версии", за които споменавате, са плод на вашите собствени страхове.
цитирай
34. panazea - Съществува !
20.05.2012 21:00
Но Бог е с нас ! Винаги е бил ! Ние сме непобедими , даже когато умираме. Защото нищо не свършва с физическото тяло.
цитирай
35. dolsineq - Да, има заговор, организира го С...
20.05.2012 21:49
Да, има заговор, организира го Смъртта...
цитирай
36. анонимен - Заговорът не е "против&qu...
20.05.2012 22:34
Заговорът не е "против", а е "за"човечеството.
Как иначе ще се реши проблемът с пренаселването? Не виждате ли, че идва момент, в който ще се избием за ресурси?
По-добре е някой да регулира и канализира нещата.
цитирай
37. vmir - 33. a5082
20.05.2012 23:50
Виждам, че дори не разбираш в какво се състои отношението на Жан Валджан, извинявай, ако ти е неизвестен героя, мислех, че е типично да бъде познат на левичарските аспирации.
Левичарите наричат "овчо мислене" идеята за персоналната солидарност и неистово напират да я поверяват на бюрокрацията. Е, няма как бюрократите да се притичват на помощ на всеки инцидентно изпаднал в нужда, няма как бюрокрацията да упражнява подкрепата и човешкото отношение, нито да бъде носител на хуманността и милосърдието, нуждата от които агитаторите отричат или приписват на държавата, за да запазят привилегиите си.

Фактически, бъдещето на България е блокирано от неуморно тиражираните лъжи за прекрасния живот при комунизма. Конспиративните теории, омразата, разединението и клеветничеството са пряко следствие от тези лъжи, целенасочената зловредност на които за мен не подлежи на съмнение.
цитирай
38. godlieb - ЯВНО -
21.05.2012 07:07
ВСИЧКО ТОВА ВЪЛНУВА МНОГО ХОРА - НЕ ДОЧЕТОХ ДО КРАЙ - НЕЧЕТЛИВО Е НА ТОЗИ ФОН - А ЖАЛКО - НАИСТИНА - НЯКОЙ МАСОВО СЕ ГАВРИ С ЧОВЕЧЕСТВОТО.
цитирай
39. padreantonii - Всеки що годе посъбуден човек знае, ...
21.05.2012 07:20
Всеки що годе посъбуден човек знае, че това е пълна истина...
цитирай
40. vmir - “Пълна истина”, за която е без значение, че там, където вярата в конспирациите
21.05.2012 09:17
на богатите срещу бедните беше трансформирана в комунистически конспирации (наречени народни революции) е създала държави – аутсайдери, в които разцъфтяват главно мизерията, омразата, клеветничеството, произвола и конспиративните теории. И непробудния сън върху клеветите прокламира за "пробуденост".
цитирай
41. padreantonii - Очевдино мненията ни се размина...
21.05.2012 09:35
Очевдино мненията ни се разминават , но едно ми прави впечатление от диалога с Вас - защо непрекъснато изпитвате нуждата да ни доказвате с коментари своята теза ? Не е ли вид самоубеждение във "вярата" която имате ? Примерно - за мен самия никога не е било необходимо да пиша на очевидно несъгласни с мен едно и също твърдение .
цитирай
42. miuenski - на един въпрос...
21.05.2012 16:02
...знам отговора със сигурност!

"Вярно ли е, че тревата е нашата връзка с космоса?"

да, вярно е... то и на английски си е закодирано: GET HIGH! :-Y
цитирай
43. vmir - 41. padreantonii,
21.05.2012 16:13
padreantonii написа:
Очевдино мненията ни се разминават , но едно ми прави впечатление от диалога с Вас - защо непрекъснато изпитвате нуждата да ни доказвате с коментари своята теза ? Не е ли вид самоубеждение във "вярата" която имате ? Примерно - за мен самия никога не е било необходимо да пиша на очевидно несъгласни с мен едно и също твърдение .


Защото смятах, че обсъждаме нещо, което има значение за двете страни. Не ми е проблем да млъкна, даже ще го направя с огромно удоволствие.
цитирай
44. анонимен - minio uishiba
21.05.2012 20:52
xqa xa ami samo vij luci lila kva izvan zemna e i sti stani iasno sichkite hamerikanski prezidenti sa izvan zemni zvezni pri zvezdute ima az a na drygite cukai maikata nali tei o bama i ti si izvan zemen zemlianite sa robi tei li karlej kradliv,kvo steh da pitam a obama sto davcs milatdi za teneki i voina a zabednite afrikanceta kat men samo goli banai pitam ,azi .
цитирай
45. анонимен - LORDofTHETRUTH
21.05.2012 21:46
Има New World Order - Нов Световен Ред. За него се говори явно от доста политици и в нета може да се види. Неговата Конституция е един зловещ паметник Georgia Guidestones построен 1980 г. Пославията му са повече от зловещи: 1. Поддържайте населението на Земята под 500 000 000. .... 10. Не бъдете раково образувание на Земята, оставете място и за природата. Да искаш население на земята под 500 000 000!?!?! Що за болни мозъци? Това е общество но богати и алчни нечовеци, които работят бавно и методично за изпълнение на заръките от Georgia Guidestones. Как ли? Много просто - слагат се отрови навсякъде и се предлагат на човечеството. То ги консумира, те печелят, но то се разболява и живота му се съкращава. Отрови: Флуорид, живачна амалгама, тефлон, алуминий, лекарства и ваксини с животински хормони!?!?!, изкуствено създ. болести СПИН и вируси - птичи и свински грип, ГМО и продукти от него като царевичен сироп за подслаждане на безалкохолно, аспартам, КЕМТРЕЙЛС! Последното представлява УМИШЛЕНО РАЗПРЪСКВАНИ ОТРОВИ чрез самолети, над мирно население! В България е вече 6 години! Днес беше поредният ден на яко пръскане! Да, да, със самолети, ниско летящи и замъгляващи небето с химична пелена от вируси, мукоплазма, барий, стронций, алуминиеви наночастици и др. Той отравя почвата, растенията, пчелите, водата за пиене, разболява хората УМИШЛЕНО. Не ви се вярва? Добре. Заглеждайте се по-често към небето и вижте какво става? Може да погледнете live трафика на самолетите на http://buzair.com/en/watch-live-air-traffic/ и да видите, че тези самолети ГИ НЯМА ТАМ И ЧЕ ЛЕТЯТ БЕЗРАЗБОРНО И НА НИСКА ВИСОЧИНА!!! БГ правителствата разрешават тези полети идващи от Турция и мълчат яко по тоя въпрос! Те пък що за хора са да разрешават на други нечовеци да сипят отрови над съгражданите си? Ние ли? Седим пред компютрите и траем, те ни тровят ние траем. А онкологиите пълни, гробищата също! Българи, осъзнайте се, не спете робски сън, отворете си очите, утре ще е късно!
цитирай
46. podvodni - Скоро време ще бъдем свидетели на ...
05.06.2012 21:04
Скоро време ще бъдем свидетели на учудването на тези които днес казват - няма. Тогава ще казват - Ама как аз това отдавна го знаех.
цитирай
47. анонимен - KALTIN
09.06.2012 15:59
46. podvodni - Скоро време ще бъдем свидетели на ...
05.06 21:04
Скоро време ще бъдем свидетели на учудването на тези които днес казват - няма. Тогава ще казват - Ама как аз това отдавна го знаех.
dalboko si prav :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: padreantonii
Категория: История
Прочетен: 1267898
Постинги: 187
Коментари: 625
Гласове: 5757
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930